Parro

Snelle en directe communicatie tussen ouders en de school via een app

Parro is een app voor communicatie tussen ouders en de school. De leerkracht kan hierin berichten en foto's delen met de ouders en andersom. Deze app kun je zowel op smartphone en tablet als via een webbrowser op de desktop en laptop gebruiken.

Hoe kun je Parro installeren?

Je ontvangt een mail van de leerkracht met een uitnodiging om Parro te gaan gebruiken. Daarin vind je ook uitleg over hoe de app te installeren en slim te gebruiken.

Foto’s van jouw kind wel of niet gebruiken

Om foto’s van jouw kind of kinderen te plaatsen in uitingen van de school, hebben wij jouw nadrukkelijk toestemming nodig. Denk hierbij aan gebruik voor de schoolgids, nieuwsbrief, folder en in Parro zelf. Bij gebruik van de Parro-app hoef je dit niet meer op papier in te vullen. Met de app kan dit sneller en kun je dat ook weer eenvoudig aanpassen.